Dag 6 Zaterdag 3 augustus

4 augustus 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

Wij zijn vandaag begonnen in Camden. Dit is een wijk van London waar heel veel musiker van komen. In Camden geeft het een hele grote markt met kraampje naast kraampje. Hier is alles te koop, van kleding tot levensmiddelen. Ook veel eettentjes zijn hier, waar je eten vind van alle landen en nationaliteiten. Deze markt was zo gigantisch groot, dat wij vandaag niet alles konden zien. Ik ga er morgen nog een keer in mijn eentje heen, als de kinderen bij het voetbalspel zijn. Hierna zijn wij naar Hydepark en Buckingham Palace geweest. Buckingham Palace vond ik persoonlijk niet echt spectaculair. Dan was er nog Wellington Arch op het programma, ook hier hebben wij een paar foto's gemaakt. Op het laatst van deze dag waren wij bij Westminster Abbey. Helaas waren wij te laat om erin te komen, de kerk was voor het public al gesloten. Nog even een paar foto's gemaakt en dan naar de beloofde "Waffelmeister". Heel moe en met zere voeten weer terug naar de auto en het hotel.