Dag 4 Donderdag 1 augustus 2013

2 augustus 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

Vandaag staan 2 voetbalstadion tours op de planning.

Houd in, weer 50 km rijden met de auto, dan overstappen in de underground en eerst naar het zuiden van Londen voor de tour bij Chelsea. Leuke stadion en een goed verstaanbare en grappige guide. Veel foto's gemaakt en een hoop gelopen.

Hierna eerst even pauze maken en iets drinken. Nu weer naar de underground om naar het noorden van Londen te komen naar Arsenal. Het was zo warm!!! Ook hier weer een mooie stadion, eigenlijk veel mooier dan Chelsea. Hier zijn wij bewapend met een kastje & koptelefoon in ons eigen taal helemaal alleen door het stadion gelopen. Was ook leuk, want je kon overal zo lang blijven als je wou. Uiteindelijk zijn wij dan om 18:30 uur lokale tijd met de tours klaar geweest. Hartstikke moe en met zere voeten weer een pauze met wat te drinken gemaakt, om daarna naar de underground te lopen. Bij de parkeerplaats aangekomen weer 50 km terug naar het hotel. Tussendoor dachten wij nog even een Ikea in Engeland te bekijken en misschien iets te gaan eten, maar pech gehad, die hadden een feestje en het restaurant was gesloten. Dus verder rijden naar het hotel en hier wat gegeten. Om 22:00 uur lokale tijd zijn wij met z'en drieën dood moe op bed gevallen. Dat was onze 4e dag