Dag 5 Vrijdag 2 augustus 2013

2 augustus 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

Vandaag hebben wij weer een heleboel op de planning, maar eerst hebben wij lekker uitgeslapen. Dit wordt nu de tweede dag met de London Pass.

Op de planning staat: Tower Bridge, Tower Hill, Buckingham Palace, Westminster Abbey, Hyde Park en de Wellington Arch.

Dit wordt weer een hoop lopen, maar gelukkig is het vandaag niet zo warm dan gisteren. We zullen zien.

21:00 uur: Okay, weer terug in het hotel. Vandaag zijn wij alleen bij de Tower Bridge en Tower Hill geweest. Wij zijn met een rondvaartboot over de Theems gevaren en hebben een heleboel gezien. Het was wel een warme dag en wij hebben de vesten & truien voor niets mee genomen. Wij waren zo graag met de London eye gegaan, omdat wij dachten, dat dit ook in de London Paas inbegrepen is. Maar helaas het zou dan nog een keer 20 pond per persoon kosten, en dat hadden wij er niet voor over. Jammer!!!

Omdat het toch veel tijd kost, aldoor met de underground van hot naar her, gaan wij morgen naar de andere kant van London, namelijk naar Buckingham Palace & Westminster Abbey.