Dag 3 Woensdag 31 juli 2013 London

31 juli 2013 - London, Verenigd Koninkrijk

na een heerlijke nacht zijn we om 9 uur gaan ontbijten.na het ontbijt zijn we met de auto naar London gereden, daar hebben we om en nabij het Wembley Stadium naar een parkeerplaats gevonden, bij het Wembley kostte dit 20 Pound per dag. dat vonden wij wat gortig dus zijn we door gereden na een lange zoektocht zijn we er een tegen gekomen voor minder dan de helft van het vorige bedrag.

toen we een parkeerplaats hadden liepen we naar het Wembley Stadium. da.ar zijn we een rondje om heen gaan lopen. daarna zijn we naar de underground gegaan.(Wembley Park Station)

na een korte reis met de underground zijn we bij Harrods uitgestapt en zijn we daar even naar binnen geweest. daarna zijn we weer met de underground verder gegaan naar het centrum daar hebben we even wat gegeten. na het eten zijn we met een dubbeldekker bus door de stad gereden. daarna zijn we weer met de underground verder. toen we weer bij Wembley stadium waren bleek dat we niet heel erg dichtbij de auto waren, en zijn we een stukje met de Engelse taxi gereden.

op de weg terug naar het hotel zijn we nog naar een supermarkt geweest die 2x groter is dan de saturn in Groningen en is ook nog eens 24/7 open.

ps. na 2 dagen nog geen kras op de auto.